KURS ZARZĄDZANIE MARKĄ MODOWĄ

Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania, wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom oraz modowego rynku pracy, organizuje kurs - Zarządzanie Marką Modową. Do prowadzenia zajęć zebraliśmy najlepszych praktyków na rynku modowym oraz młodych i uzdolnionych dydaktyków, na co dzień, pracujących ze studentami, m. in.: Dorota Wróblewska, Barbara Mietkowska, Marta Sierpińska, Beata Madeja, Katarzyna Sokołowska, Agnieszka Siwko-Piotrowska, Marta Skierniewska, Tomasz Jacyków, Michał Zaczyński, Maciej Brzozowski, Mikołaj Wymoczył i Daniel Wymoczył. Ofertę kursu przygotowaliśmy pod okiem najlepszych ekspertów z myślą o Państwa potrzebach w pracy na rynku modowym.

Dyrektor artystyczny

Dyrektorem Artystycznym kursu jest Dorota Wróblewska - producentka pokazów, promotor mody, kultury i sztuki, wykładowca kodu ubioru, business look oraz autoprezentacji, laureatka statuetki Doskonałość Mody Twojego Stylu za największe wydarzenie mody WARSAW FASHION STREET.

Kierownik kursu

mgr inż. Marta Skierniewska- pracownik dydaktyczny WSEiZ. Doktorantka Politechniki Warszawskiej Wydziału Zarządzania. W sprawach merytorycznych prosimy o kontakt mailowy: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , lub telefoniczny: 669-110-776

Cel kursu

Celem kursu jest przekazanie aktualnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie i efektywnie realizować zadania, przed którymi stoją współcześni menedżerowie mody, agenci projektantów, pracownicy działów Public Relations i kreowania wizerunku firm odzieżowych. Program kursu pozwoli słuchaczom poznać najnowsze koncepcje, trendy i instrumenty (w tym również prawne) z zakresu zarządzania marką modową, zarządzania mediami, budowania biznes planu marki modowej, produkcji pokazów mody oraz stylizacji w modzie i showbiznesie. W toku kursu uczestnicy poznają możliwości zastosowania i wykorzystania umiejętności i wiedzy dotyczącej negocjacji, autopromocji i autoprezentacji.

Adresaci kursu

Kurs skierowany jest do osób zainteresowanych tematyką zarządzania marką modową, projektowaniem przestrzeni sklepów i wybiegów oraz skierowane są do stylistów i menedżerów zajmujących się modą.

Zakres tematyczny studiów

Część wykładowa

  • • Rynek mody
  • • Zarządzanie mediami
  • • Wizualizacja i kolory w modzie
  • • Podstawy fotografii dla menedżerów
  • • Autopromocja i autoprezentacja
  • • Zarządzanie marką modową w Public Relations
  • • Kody ubiorów mody damskiej i męskiej
  • • Przegląd marek modowych
  • • Zarządzanie marką modową w reklamie
  • • Projektowanie przestrzeni sklepów i wybiegów
  • • Prawne aspekty zarządzania marką modową
  • • Marketing marki modowej
  • • Produkcja pokazów mody
  • • Stylizacja w show biznesie

Część praktyczna

  • • Planowanie kampanii promocyjnej marki modowej
  • • Budowa biznes planu marki modowej
  • • Warsztaty pisania o modzie
  • • Graficzne projektowanie prezentacji projektanta mody
  • • Fotografia mody dla menedżerów
  • • Komputerowe wspomaganie dla menedżerów.
  • • Komputerowe wspomaganie w projektowaniu przestrzeni sklepów i wybiegów
  • • Konsultacje projektowe

 

Kwalifikacje absolwenta kursu

Absolwent jest przygotowany do podjęcia pracy na stanowiskach:

  • • Manager sklepu odzieżowego lub domu mody.
  • • Specjalista lub doradca w zakresie prowadzenia PR i zarządzania marki odzieżowej.
  • • Doradca kreujący wizerunek projektanta mody, marki odzieżowej.
  • • Pracownik działów Public Relations i kreowania wizerunku firm odzieżowych.
  • • Producent sesji zdjęciowych.
  • • Doradca w zakresie prezentacji osobistej i negocjacji.
  • • Producent wydarzeń modowych (tzw. event’ów).
  • • Doradca firmy i agent projektanta w zakresie tworzenia i realizowania strategii sponsoringowej i wizerunkowej.
  • • Specjalista lub doradca merchandisingu salonów modowych, atelier lub showroom’ów.

 

Kursanci w toku kursu mają możliwość:

  • - czynnej współpracy z Dorotą Wróblewską przy różnych produkcjach,
  • - prezentacji projektów na WARSAW FASHION STREET.

Dodatkowym atutem kursu są:

  • - wykłady gościnne światowych autorytetów mody projektantów, menedżerów i stylistów,
  • - zajęcia, które odbywać się będą z najlepszymi praktykami w kraju i za granicą. Najlepsi kursanci będą mieli możliwość podjęcia z nimi współpracy zawodowej.

Czas trwania kursu

Zajęcia odbywać się będą 2 razy w tygodniu w poniedziałki i wtorki od godz. 17:30. Kurs obejmuje 100 godzin i kończy się uzyskaniem Dyplomu ukończenia kursu Zarządzanie Marką Modową.

Opłata za kurs

Opłata za kurs 3 900 zł. Przy opłacie w dwóch ratach (2 x 2150) koszt kursu wynosi 4 300 zł. Opłatę za uczestnictwo w oferowanym kursie należy wnieść po uzyskaniu informacji o przyjęciu na kurs. Opłat należy dokonać przelewem na konto Uczelni:
WYŻSZA SZKOŁA EKOLOGII I ZARZĄDZANIA
UL. WAWELSKA 14, 02-061 WARSZAWA
Nr rachunku 43103015080000000800611008

Informacje i zapisy

Rektorat WSEiZ, Wawelska 14, Warszawa
Tel.: (22) 825 80 32 do 35
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zapisy rozpoczynają się 12 września 2012.

Wymagane dokumenty

KARTA ZGŁOSZENIA NA KURS (kliknij)

Ilość osób ograniczona - 20 osób (decyduje kolejność zgłoszeń).