Zapisywanie się na zajęcia e-learning

W systemie e-Learning WSEiZ studenci samodzielnie zapisują się na zajęcia. W roku akademickim 2014/15 zapisy do grup w systemie e-learning zaczynają się od 2.X.2013 r.
Na zajęcia mogą się zapisać wyłącznie studenci WSEiZ, którzy mają utworzone konta i otrzymali od wykładowców tzw. Klucz (identyfikator) grupy. Klucz jest unikalnym dla grupy ciągiem znaków, przypisanym do konkretnej grupy i kursu.


Odpowiednią grupę możemy wybrać z listy na stronie głównej serwisu http:/wseiz.edu.pl (przed zalogowaniem), lub po zalogowaniu się, klikając z menu NAWIGACJA pozycję Moje Kursy, a następnie klikając łącze Wszystkie kursy na dole listy.

Alternatywnie można wpisać w pasku przeglądarki adres: http://wseiz.edu.pl/course/index.php

Pomoc techniczna dla serwisu e-learning WSEiZ

W razie problemów z serwisem, lub w przypadku pytań / sugestii kontaktuj się z Działem Obsługi Informatycznej WSEiZ
tel. 22 825-80-34 w. 200 i 201 (codziennie oprócz niedziel w godzinach 10.00-16.00), mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Rozwiązanie Twojego problem będzie dla nas prostsze (a dla Ciebie szybsze), jeśli zgłaszając problem podasz:

  • Twój numer albumu
  • Kurs / grupę do której jesteś zapisana/y

Wymagania sprzętowo - programowe serwisu e-learning WSEiZ

Aby korzystać z serwisu e-learning potrzebujesz:

  • Komputera, tabletu lub smartfona z dowolnym systemem operacyjnym.
  • Przeglądarki intenetowej, która ma włączoną obsługę cookies, javascript i zainstalowane wtyczki:

Adobe Flash
Adobe Reader
Real Media
Windows Media
Quick Time

  • Głośników, lub słuchawek – będą niezbędne do korzystania z lekcji w formacie audio-video
  • Połączenia z internetem


Większość nowoczesnych komputerów i tabletów jest domyslnie skonfigurowana tak, aby można było korzystać z serwisu e-learning WSEiZ. Opcjonalnie możesz skorzystać z komputerów w czytelni WSEiZ.

Wyżej wymienione dodatki i wtyczki do przeglądarek są standardowe. Jeśli Twój komputer nie chce obsługiwać plików PDF, animacji z YOUTUBE, czy odgrywać w przeglądarce plików MP3 – nie wiń za to platformy e-learning – rozwiąż problem samodzielnie lub zgłoś się po wsparcie do serwisu komputerowego.

Ze względu na pliki otrzymywane za pośrednictwem serwisu od wykładowców byćmoże będziesz potrzebował następujących programów:

  • Pakietu Microsoft Office
  • Adobe Readera

Lub innych wskazanych przez wykładowcę. Pamietaj że płatny pakiet Microsoft Office może być zastąpiony szeregiem Open Source-owych bezpłatnych aplikacji takich jak KingsOffice (dla systemów Android) czy LibreOffice (Windows, Mac, Linux).

Jak zalogować się do serwisu e-learning WSEiZ

Każdy student może się zalogować do serwisu pod adresem: http://wseiz.edu.pl

Logować się można albo klikając na odpowiedni kurs (grupę), albo klikając na łącze „ZALOGUJ SIĘ” w prawym górnym rogu.
Loginem jest (podobnie jak wprzypadku logowania do Wirtualnej Uczelni) numer albumu, domyślnym hasłem jest data urodzenia w formacie RRRRMMDD
Po zalogowaniu się możemy zmodyfikować swój profil (zmienić hasło, dodać zdjęcie). Możemy też zapisać się do odpowiedniej grupy.


UWAGA ! Logować się do systemu mogą wyłącznie studenci WSEiZ, którzy mają utworzone konto w systemie. Konta tworzone są automatycznie na początku semestru na podstawie danych z systemu Dziekanat XP. Jeżeli nie możesz się zalogować – skontaktuj się z Działem Obsługi Informatycznej WSEiZ – email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , telefon: 22 825-80-34 w.200 codziennie oprócz niedziel, w godzinach 10.00-16.00