Projektowanie wnętrz i przestrzeni otwartych

Rekrutacja On-Line

Partnerami merytorycznymi specjalności PROJEKTOWANIE WNĘTRZ I PRZESTRZENI OTWARTYCH są DECOROOM i PROARCHITEKTURA

wseiz        wseiz

Specjalność PROJEKTOWANIE WNĘTRZ I PRZESTRZENI OTWARTYCH rozwija i doskonali warsztat projektanta, ze szczególnym uwzględnieniem harmonijnego wiązania aspektów architektonicznych i krajobrazowych. Przygotowuje do opracowywania projektów wnętrz, w tym z zastosowaniem form i struktur roślinnych. Uwrażliwia na specyfikę potrzeb i oczekiwań klientów wynikających z tradycji i odmienności kulturowej, i umożliwia nabycie praktycznych umiejętności uwzględniania tych czynników na etapie kreowania koncepcji i realizacji projektu. Absolwenci przygotowani są również do krytycznej analizy i rozważnego uwzględniania we własnych koncepcjach nowych zjawisk społecznych, w tym trendów kulturowych oraz cywilizacyjnych.

Plan 1,5-letnich studiów II-go stopnia (MAGISTERSKICH) stacjonarnych i niestacjonarnych na kierunku Architektura Wnętrz zakłada realizację następujących przedmiotów zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI PROJEKTOWANIE WNĘTRZ I PRZESTRZENI OTWARTYCH (przedmioty do wyboru)

  1. Projektowanie wnętrz miejskich
  2. Projektowanie wnętrz w kontekście kulturowym
  3. Projektowanie wnętrz otwartych
  4. Projektowanie zieleni we wnętrzach
  5. Konsultacje i realizacja pracy dyplomowej
  6. Praktyki

PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA KIERUNKU ARCHITEKTURA WNĘTRZ

  1. Sztuka współczesna
  2. Historia architektury wnętrz i mebli
  3. Rysunek i malarstwo lub Rzeźba (do wyboru)
  4. Grafika prezentacyjna
  5. Nowe media w architekturze
  6. Komunikacja wizualna
  7. Język angielski
  8. Projektowanie architektury wnętrz
  9. Projektowanie przestrzeni wystawienniczych
  10. Mebel we wnetrzu architektonicznym
  11. Współczesne technologie i materiały w architekturze wnętrz i wystawiennictwie
  12. Projektowanie architektury wnętrz 3 wspomagane komputerem
  13. Kształtowanie współczesnej architektury
  14. Skuteczna komunikacja i portfolio
  15. Seminarium magisterskie
  16. Zarządzanie produktem