Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego
STUDIA II STOPNIA
Kierunek ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI
Specjalność Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego
Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego to specjalność dla tych, którzy pogłębiając swą wiedzę menedżerską i marketingową chcą dowiedzieć się, jak umiejętnie prowadzić zarządzanie produkcją i marką w przedsiębiorstwie.
Celem studiów jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką lub portfelem marek przedsiębiorstw. Podczas kształcenia nabędą także szereg umiejętności z zakresu grafiki komputerowej i wykorzystania Internetu w działalności marketingowej.
Kluczowe kompetencje absolwenta:
- umiejętność posługiwania się marką jako narzędziem zarządzania,
- rozumienie związku pomiędzy technicznymi cechami produktu a jego marką i wizerunkiem,
- stosowanie zaawansowanych metod zarządzania w działalności gospodarczej,
- znajomość technicznej strony procesów usługowych i produkcyjnych.
Plan 1,5-rocznych studiów II-go stopnia (magisterskich) niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji zakłada realizację następujących przedmiotów:
PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI ZARZĄDZANIE MARKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNEGO:
- Public Relations
- Badania marketingowe w zarządzaniu marką
- Prawo marki
- Grafika komputerowa i wizualizacja marek
- Język angielski specjalistyczny
- Informatyka dla kadry kierowniczej
- Promocja marki w internecie
- Plan operacyjny i wycena marki
- Marketing strategiczny
- System informacyjny w przedsiębiorstwie
- Seminarium dyplomowe I
PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA STUDIÓW II STOPNIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI:
- Organizacja procesów produkcyjnych
- Materiały konstrukcyjne w budowie maszyn
- Praca przejściowa
- Statystyka matematyczna
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie wiedzą
- Podstawy prognozowania i wspomagania decyzji
- Zarządzanie procesami innowacyjnymi
- Projektowanie realizacyjne
- Podstawy / Repetytorium grafiki inżynierskiej
- Prognozowanie i symulacja
- Konsultacje i realizacja pracy dyplomowej
- Teoria i systemy podejmowania decyzji
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie produktem
- Zintegrowane systemy zarządzania
PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA STUDIÓW II STOPNIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI, SEMESTR UZUPEŁNIAJĄCY (dla absolwentów studiów 6-cio semestralnych):
- Sieci komputerowe i technik i internetowe
- Procesy produkcyjne
- Finanse przedsiębiorstwa
- Logistyka
- Modelowanie procesów produkcyjnych