Organizacja eventów, koncertów i imprez sportowych

Rekrutacja On-Line

Partnerem merytorycznym specjalności ORGANIZACJA EVENTÓW, KONCERTÓW I IMPREZ SPORTOWYCH są GOFORWORLD.COM by Kuźniar oraz Evential Sp. z o.o.

wseiz            wseiz

Specjalność Organizacja eventów, koncertów i imprez sportowych jest związana z tzw. „przemysłem czasu wolnego”, który odgrywa obecnie coraz większą rolę w naszej gospodarce. Dzięki temu powstaje zapotrzebowanie na fachowców od zarządzania, posiadających szczególne kompetencje w tym zakresie. Studiując tę specjalność poznasz ekonomikę takich przedsięwzięć, zasady ich planowania i obsługi, z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. Poznasz też specyfikę poszczególnych rodzajów imprez, ich promocji, także z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Dowiesz się, w jaki sposób eventy mogą stać się istotnym elementem marketingu przedsiębiorstwa, poznasz też podstawy gastronomii i hotelarstwa oraz logistyki.

Kluczowe kompetencje absolwenta:

  • umiejętność realizacji eventów, imprez kulturalnych i sportowych, oraz współpracy
    z przedsiębiorstwami gastronomicznymi, hotelowymi i transportowymi,
  • znajomość ekonomicznych, finansowych, prawnych i społecznych podstaw prowadzenia działalności gospodarczej,
  • znajomość zasad skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem i umiejętność ich stosowania. 

Plan 3-letnich studiów I-go stopnia (licencjackich) stacjonarnych (dziennych) i niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI ORGANIZACJA EVENTÓW, KONCERTÓW I IMPREZ SPORTOWYCH (obowiązkowe):

  1. Charakterystyka i rodzaje eventów
  2. Incentive
  3. Organizacja imprez sportowych
  4. Podstawy gastronomii
  5. Podstawy grafiki komputerowej
  6. Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych
  7. Podstawy hotelarstwa
  8. Aspekt prawny i dokumentacja eventów
  9. Negocjacje i etykieta w biznesie
  10. Organizacja imprez kulturalnych
  11. Seminarium dyplomowe
  12. Bezpieczeństwo i logistyka imprez masowych
  13. Promocja w Internecie
  14. Sieci komputerowe i techniki internetowe

PRZEDMIOTY Z ZAKRESU NAUK PODSTAWOWYCH DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE (obowiązkowe):

  1. Język angielski
  2. Matematyka
  3. Mikroekonomia
  4. Podstawy prawa
  5. Podstawy zarządzania
  6. Psychologia
  7. Logistyka
  8. Badania marketingowe
  9. Nauka o organizacji
  10. Podstawy finansów i bankowości
  11. Podstawy marketingu
  12. Technologia informacyjna
  13. Bezpieczeństwo stanowisk pracy i ergonomia
  14. Finanse przedsiębiorstwa
  15. Statystyka
  16. Prawo gospodarcze
  17. Rachunkowość
  18. Systemy informatyczne w zarządzaniu
  19. Zarządzanie jakością
  20. Zarządzanie produkcją i usługami
  21. Zarządzanie projektami
  22. Analiza rynku
  23. Bazy danych
  24. Konsultacje i realizacja pracy dyplomowej
  25. Praktyka zawodowa
  26. Zachowania organizacyjne
  27. Zarządzanie środowiskowe
  28. Zarządzanie zasobami ludzkimi