Organizacja eventów, koncertów i imprez sportowych

Rekrutacja On-Line

Partnerem merytorycznym specjalności ORGANIZACJA EVENTÓW, KONCERTÓW I IMPREZ SPORTOWYCH są GOFORWORLD.COM by Kuźniar oraz Evential Sp. z o.o.

wseiz            wseiz

Specjalność Organizacja eventów, koncertów i imprez sportowych jest związana z tzw. „przemysłem czasu wolnego”, który odgrywa obecnie coraz większą rolę w naszej gospodarce. Dzięki temu powstaje zapotrzebowanie na fachowców od zarządzania, posiadających szczególne kompetencje w tym zakresie. Studiując tę specjalność poznasz ekonomikę takich przedsięwzięć, zasady ich planowania i obsługi, z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. Poznasz też specyfikę poszczególnych rodzajów imprez, ich promocji, także z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Dowiesz się, w jaki sposób eventy mogą stać się istotnym elementem marketingu przedsiębiorstwa, poznasz też podstawy gastronomii i hotelarstwa oraz logistyki.

Plan 3-letnich studiów I-go stopnia (licencjackich) stacjonarnych (dziennych) i niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI ORGANIZACJA EVENTÓW, KONCERTÓW I IMPREZ SPORTOWYCH (obowiązkowe):

  1. Podstawy mediów społecznościowych
  2. Charakterystyka i rodzaje eventów
  3. Podstawy gastronomii
  4. Incentive
  5. Organizacja imprez sportowych
  6. Negocjacje i etykieta w biznesie
  7. Podstawy grafiki komputerowej
  8. Podstawy hotelarstwa
  9. Organizacja imprez kulturalnych
  10. Aspekt prawny i dokumentacja eventów
  11. Promocja w Internecie
  12. Sieci komputerowe i techniki internetowe
  13. Bezpieczeństwo i logistyka imprez masowych
  14. Seminarium dyplomowe

PRZEDMIOTY DO WYBORU:

  1. Socjologia środowiska
  2. Podstawy fotografii
  3. Praktyka zawodowa
  4. Zrównoważony rozwój
  5. Filozofia przyrody
  6. Konsultacje i realizacja pracy licencjackiej

PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE (obowiązkowe):

  1. Język angielski
  2. Matematyka stosowana w ekonomii i zarządzaniu
  3. Mikroekonomia
  4. Podstawy prawa
  5. Podstawy zarządzania
  6. Psychologia
  7. Nauka o organizacji
  8. Podstawy finansów i bankowości
  9. Podstawy marketingu
  10. Technologia informacyjna
  11. Badania marketingowe
  12. Finanse przedsiębiorstwa
  13. Logistyka
  14. Bezpieczeństwo stanowisk pracy i ergonomia
  15. Statystyka opisowa i ekonomiczna
  16. Zachowania organizacyjne
  17. Zarządzanie projektami
  18. Prawo gospodarcze
  19. Zarządzanie jakością
  20. Analiza rynku
  21. Bazy danych
  22. Zarządzanie środowiskowe
  23. Rachunkowość
  24. Systemy informatyczne w zarządzaniu
  25. Zarządzanie zasobami ludzkimi