Grafika komputerowa i media społecznościowe

Rekrutacja On-Line

Partnerem merytorycznym specjalności
GRAFIKA KOMPUTEROWA I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE jest WARSZTAT PR

Grafika komputerowa i media społecznościowe jest to specjalność, której absolwenci będą potrafili wykorzystać komputer i Internet do działalności gospodarczej, poprzez tworzenie atrakcyjnych i funkcjonalnych serwisów, witryn i portali. Celem studiów jest nauczenie stosowania technik komputerowych we wszystkich działaniach marketingowych i menedżerskich, ze szczególnym naciskiem na narzędzia dystrybucyjne (e-handel) i promocyjne.
Studenci otrzymają też solidną podstawę, która pozwoli na skuteczne, płynne i efektywne zarządzanie obecnością marki, instytucji bądź osoby w świecie mediów społecznościowych, które stały się nowym środowiskiem dla działalności biznesowej. Firmy, szukając jak najszerszych możliwości dialogu ze swymi potencjalnymi odbiorcami, włączają się w dialog, inicjując, rozwijając i prowadząc regularne działania w platformach społecznościowych takich jak:

  • Facebook,
  • Twitter,
  • Google+,
  • Instagram czy innych.

Biegłość w mediach społecznościowych to w związku z tym jedna z najbardziej pożądanych na rynku pracy umiejętności, szczególnie w przypadku osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działami marketingu i public relations.

Kluczowe kompetencje absolwenta to:

  • umiejętność stosowania technik komputerowych we wszystkich działaniach marketingowych i menedżerskich,
  • zarządzanie obecnością marek, instytucji i osób w mediach społecznościowych,
  • znajomość ekonomicznych, finansowych, prawnych i społecznych podstaw prowadzenia działalności gospodarczej,
  • znajomość zasad skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem i umiejętność ich stosowania. 

Plan 3-letnich studiów I-go stopnia (licencjackich) stacjonarnych (dziennych) i niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI GRAFIKA KOMPUTEROWA I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (obowiązkowe):

  1. Podstawy fotografii
  2. Podstawy grafiki komputerowej
  3. Podstawy poligrafii
  4. Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych
  5. Grafika komputerowa I
  6. Grafika komputerowa II
  7. Marketing internetowy
  8. Promocja w Internecie
  9. Seminarium dyplomowe
  10. Wybrane aspekty prawne marketingu internetowego
  11. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
  12. Grafika komputerowa III
  13. Promocja w Internecie
  14. Sieci komputerowe i techniki internetowe

PRZEDMIOTY Z ZAKRESU NAUK PODSTAWOWYCH DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE (obowiązkowe):

  1. Język angielski
  2. Matematyka
  3. Mikroekonomia
  4. Podstawy prawa
  5. Podstawy zarządzania
  6. Psychologia
  7. Logistyka
  8. Badania marketingowe
  9. Nauka o organizacji
  10. Podstawy finansów i bankowości
  11. Podstawy marketingu
  12. Technologia informacyjna
  13. Bezpieczeństwo stanowisk pracy i ergonomia
  14. Finanse przedsiębiorstwa
  15. Statystyka
  16. Prawo gospodarcze
  17. Rachunkowość
  18. Systemy informatyczne w zarządzaniu
  19. Zarządzanie jakością
  20. Zarządzanie produkcją i usługami
  21. Zarządzanie projektami
  22. Analiza rynku
  23. Bazy danych
  24. Konsultacje i realizacja pracy dyplomowej
  25. Praktyka zawodowa
  26. Zachowania organizacyjne
  27. Zarządzanie środowiskowe
  28. Zarządzanie zasobami ludzkimi