Grafika komputerowa i media społecznościowe

Rekrutacja On-Line

Partnerem merytorycznym specjalności
GRAFIKA KOMPUTEROWA I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE jest WARSZTAT PR

Grafika komputerowa i media społecznościowe jest to specjalność, której absolwenci będą potrafili wykorzystać komputer i Internet do działalności gospodarczej, poprzez tworzenie atrakcyjnych i funkcjonalnych serwisów, witryn i portali. Celem studiów jest nauczenie stosowania technik komputerowych we wszystkich działaniach marketingowych i menedżerskich, ze szczególnym naciskiem na narzędzia dystrybucyjne (e-handel) i promocyjne.
Studenci otrzymają też solidną podstawę, która pozwoli na skuteczne, płynne i efektywne zarządzanie obecnością marki, instytucji bądź osoby w świecie mediów społecznościowych, które stały się nowym środowiskiem dla działalności biznesowej. Firmy, szukając jak najszerszych możliwości dialogu ze swymi potencjalnymi odbiorcami, włączają się w dialog, inicjując, rozwijając i prowadząc regularne działania w platformach społecznościowych takich jak:

  • Facebook,
  • Twitter,
  • Google+,
  • Instagram czy innych.

Biegłość w mediach społecznościowych to w związku z tym jedna z najbardziej pożądanych na rynku pracy umiejętności, szczególnie w przypadku osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działami marketingu i public relations.

Kluczowe kompetencje absolwenta to:

  • umiejętność stosowania technik komputerowych we wszystkich działaniach marketingowych i menedżerskich,
  • zarządzanie obecnością marek, instytucji i osób w mediach społecznościowych,
  • znajomość ekonomicznych, finansowych, prawnych i społecznych podstaw prowadzenia działalności gospodarczej,
  • znajomość zasad skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem i umiejętność ich stosowania. 

Plan 3-letnich studiów I-go stopnia (licencjackich) stacjonarnych (dziennych) i niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI GRAFIKA KOMPUTEROWA I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (obowiązkowe):

  1. Podstawy mediów społecznościowych
  2. Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych
  3. Marketing internetowy
  4. Podstawy poligrafii
  5. Podstawy grafiki komputerowej
  6. Wybrane aspekty prawne marketingu internetowego
  7. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
  8. Grafika komputerowa I
  9. Grafika komputerowa II
  10. Programowanie w Internecie
  11. Promocja w Internecie
  12. Grafika komputerowa III
  13. Sieci komputerowe i techniki internetowe
  14. Seminarium dyplomowe

PRZEDMIOTY DO WYBORU:

  1. Socjologia środowiska
  2. Podstawy fotografii
  3. Praktyka zawodowa
  4. Zrównoważony rozwój
  5. Filozofia przyrody
  6. Konsultacje i realizacja pracy licencjackiej

PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE (obowiązkowe):

  1. Język angielski
  2. Matematyka stosowana w ekonomii i zarządzaniu
  3. Mikroekonomia
  4. Podstawy prawa
  5. Podstawy zarządzania
  6. Psychologia
  7. Nauka o organizacji
  8. Podstawy finansów i bankowości
  9. Podstawy marketingu
  10. Technologia informacyjna
  11. Badania marketingowe
  12. Finanse przedsiębiorstwa
  13. Logistyka
  14. Bezpieczeństwo stanowisk pracy i ergonomia
  15. Statystyka opisowa i ekonomiczna
  16. Zachowania organizacyjne
  17. Zarządzanie projektami
  18. Prawo gospodarcze
  19. Zarządzanie jakością
  20. Analiza rynku
  21. Bazy danych
  22. Zarządzanie środowiskowe
  23. Rachunkowość
  24. Systemy informatyczne w zarządzaniu
  25. Zarządzanie zasobami ludzkimi