Aktualności

PROF. DR HAB. INŻ. MAREK GROMIEC POWOŁANY W SKŁAD KOMITETU INŻYNIERII ŚRODOWISKA PAN

IMG 7342

Dnia 24 września 2020 roku Pan Profesor dr hab. inż. Marek Gromiec, wykładowca WSEiZ należący do Państwowej Rady Gospodarki Wodnej został powołany w skład Komitetu Inżynierii i Środowiska Państwowej Akademii Nauk na kadencję 2020-2023.

REKRUTACJA POWER 2020/21

IMG 7342

Weź udział w rekrutacji, wyjedź na Erasmusa i przeżyj przygodę życia! Ogłaszamy uzupełniającą rekrutację na studia i praktyki zagraniczne w ramach Programu POWER (wyjazd w semestrze letnim roku akademickiego 2020/21) dla studentów otrzymujących stypendium socjalne bądź posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.

ZIELONA KANAPA

IMG 7342

Zaprzyjaźniona z WSEiZ dr Danuta Pepłowska-Marczak d wielu lat łączy z powodzeniem dwie pasje: wyszukiwanie ciekawych staroci oraz obserwacje i badania ptaków.
W obu przypadkach chodzi o bezkrwawe łowy i poszukiwania, a obie te pasje sprawiają jej ogromną satysfakcję.
Wierzy, że nadanie starociom nowego życia, to wkład w ochronę naszej planety przed zanieczyszczeniem.

UWAGA! PRAKTYCZNE INFORMACJE NA TEMAT ZDALNEGO PROWADZENIA ZAJĘĆ W WSEiZ W SEMESTRZE ZIMOWYM 2020/2021

IMG 7342

Szanowni Państwo,
ze względu na sytuację epidemiologiczną w Polsce oraz w trosce o zdrowie Studentów i Nauczycieli WSEiZ, a także w zgodzie z zaleceniami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w semestrze zimowym 2020/2021 zajęcia realizowane są w formie hybrydowej. Oznacza to, że część zajęć odbywa się w siedzibie WSEiZ, a część z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość:

UWAGA – ZMIANY W ROZKŁADACH ZAJĘĆ!

IMG 7342

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci,
ze względu na wprowadzenie od soboty 17 października 2020 r. przez Prezesa Rady Ministrów RP nowych zasad bezpieczeństwa i regulacji odnośnie funkcjonowania szkół wyższych oraz w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo naszych studentów i pracowników, informujemy że zaktualizowaliśmy rozkłady zajęć i niektóre przedmioty, prowadzone dotychczas na miejscu (w budynkach Uczelni), będą realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (w formie zdalnej).
Przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji kształcenia różnią się w zależności od wydziału, kierunku, formy lub roku studiów.

Informacje dla studentów I semestru – rok akademicki 2020/2021

WEBINAR pt. JAK COVID-19 PODZIELIŁ ŚWIAT

IMG 7342

Jeśli interesuję Cię, jaki wpływ ma pandemia wirusa SARS Cov 2 na zmiany społeczno-ekonomiczne na Świecie, zapraszamy na webinar z Alicją Kotłowską autorką książki „10 Prawd o Pandemii”. Wykład pt. JAK COVID-19 PODZIELIŁ ŚWIAT odbedzie się 17 listopada o godz. 18.00 na platformie Zoom.

BUILDER FOR THE FUTURE 20/21

IMG 7342

Builder for the Future to społeczny program edukacyjny zainicjowany przez miesięcznik „Builder”, którego celem jest wspieranie młodych architektów oraz inżynierów budownictwa w uzupełnianiu edukacji, poszerzaniu fachowej i praktycznej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji. Młodzi mają również bezpośredni dostęp do bogatej biblioteki „Buildera” zawierającej materiały i publikacje techniczne oraz naukowe.

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA JEST WARTOŚCIĄ 2020

IMG 7342

Studenci architektury Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie znów na tapecie!
Za nami trzecia edycja konkursu „Przestrzeń Wspólna jest Wartością”. Wyróżnienie Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki w kategorii „projektowa praca magisterska” otrzymała Pani Marta Jabłońska.

KONFERENCJA WELL-BEING DESIGN

IMG 7342

Jako współorganizator, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie serdecznie zaprasza wszystkich studentów Architektury Wnętrz oraz kierunków pokrewnych, do wzięcia udziału w jednodniowej konferencji zdalnej, która odbędzie się w 5 listopada 2020 roku i będzie poświęcona projektowaniu skupionemu na dobrostanie fizycznym i emocjonalnym użytkowników: architekturze, meblom, materiałom wykończeniowym przyjaznym środowisku oraz człowiekowi, zdrowemu powietrzu, uzdrawiającej ciszy, domom przyszłości oraz wykorzystywanym w nich zaawansowanym technologiom.