Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego

Rekrutacja On-Line

STUDIA II STOPNIA
Kierunek ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI
Specjalność Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego

Zarządzanie marką przedsiębiorstwa produkcyjnego to specjalność dla tych, którzy pogłębiając swą wiedzę menedżerską i marketingową chcą dowiedzieć się, jak umiejętnie prowadzić zarządzanie produkcją i marką w przedsiębiorstwie.
Celem studiów jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką lub portfelem marek przedsiębiorstw. Podczas kształcenia nabędą także szereg umiejętności z zakresu grafiki komputerowej i wykorzystania Internetu w działalności marketingowej.

Kluczowe kompetencje absolwenta:

  • umiejętność posługiwania się marką jako narzędziem zarządzania,
  • rozumienie związku pomiędzy technicznymi cechami produktu a jego marką i wizerunkiem,
  • stosowanie zaawansowanych metod zarządzania w działalności gospodarczej,
  • znajomość technicznej strony procesów usługowych i produkcyjnych. 

Plan 1,5-rocznych studiów II-go stopnia (magisterskich) niestacjonarnych (zaocznych) na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji zakłada realizację następujących przedmiotów:

PRZEDMIOTY DLA SPECJALNOŚCI ZARZĄDZANIE MARKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNEGO:

  1. Public Relations
  2. Badania marketingowe w zarządzaniu marką
  3. Prawo marki
  4. Grafika komputerowa i wizualizacja marek
  5. Język angielski specjalistyczny
  6. Informatyka dla kadry kierowniczej
  7. Promocja marki w internecie
  8. Plan operacyjny i wycena marki
  9. Marketing strategiczny
  10. System informacyjny w przedsiębiorstwie
  11. Seminarium dyplomowe I

PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA STUDIÓW II STOPNIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI:

  1. Organizacja procesów produkcyjnych
  2. Materiały konstrukcyjne w budowie maszyn
  3. Praca przejściowa
  4. Statystyka matematyczna
  5. Zarządzanie projektem
  6. Zarządzanie wiedzą
  7. Podstawy prognozowania i wspomagania decyzji
  8. Zarządzanie procesami innowacyjnymi
  9. Projektowanie realizacyjne
  10. Podstawy / Repetytorium grafiki inżynierskiej
  11. Prognozowanie i symulacja
  12. Konsultacje i realizacja pracy dyplomowej
  13. Teoria i systemy podejmowania decyzji
  14. Zarządzanie strategiczne
  15. Zarządzanie produktem
  16. Zintegrowane systemy zarządzania

 

PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA STUDIÓW II STOPNIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI, SEMESTR UZUPEŁNIAJĄCY (dla absolwentów studiów 6-cio semestralnych):

  1. Sieci komputerowe i technik i internetowe
  2. Procesy produkcyjne
  3. Finanse przedsiębiorstwa
  4. Logistyka
  5. Modelowanie procesów produkcyjnych