Wzornictwo


  • Studia I-go stopnia o praktycznym profilu kształcenia.
  • System studiów:
    – stacjonarne w dni powszednie,
    – niestacjonarne sobotnio-niedzielne.
  • Czas trwania: 3,5 roku.
  • Tytuł do wyboru: INŻYNIER lub LICENCJAT.
  • Studia prowadzone do wyboru:
    – w języku polskim,
    – w języku angielskim.

Rekrutacja On-Line

 

 


Oferta studiów dotyczy roku akademickiego 2020/2021.


Na kierunku Wzornictwo proponujemy studia w zakresie specjalności:

Projektowanie produktu
Projektowanie komunikacji wizualnej

Aby zapoznać się ze szczegółowym wykazem przedmiotów na kierunku Wzornictwo przejdź do programu studiów lub opisu specjalności.

POBIERZ PROGRAM STUDIÓW

Wzornictwo to kierunek, na którym studenci poznają metody pracy nad zadaniem projektowym, definiowania formy produktu oraz zdobywają wiedzę z zakresu plastyki wzorniczej, rozumienia i rozwiązywania zagadnień funkcjonalno-użytkowych, technicznych i ekonomicznych produktu. Absolwenci będą potrafili projektować: przedmioty codziennego użytku, meble, elementy małej architektury, opakowania, grafikę użytkową, a także przygotować identyfikację i komunikację wizualną marki. Proces kształcenia uwzględnia również dążenie do wychowania studentów w duchu humanizmu, wrażliwości na problematykę społeczną oraz przygotowania do samodzielnego, odpowiedzialnego i twórczego udziału w przemianach otaczającej nas rzeczywistości.

Kierunek WZORNICTWO wpisany został na listę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego jako jeden z 15 kluczowych kierunków studiów ważnych dla rozwoju polskiej gospodarki.

wzornictwo studia warszawa studia dzienne  

 

studia warszawa wzornictwo wzornictwo przemusłowe  

 

wseiz wyższa szkoła

Wykładowcami na kierunku Wzornictwo są wybitni dydaktycy i specjaliści w tej dziedzinie, dostarczający studentom najwyższej jakości wiedzę i umiejętności praktyczne m.in.: prof. nadzw. dr hab. Wojciech Małolepszy - Prezes Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych, prof. zw. dr hab. Witold Surowiecki, MGR SZTUKI GRZEGORZ STRZELEWICZ - autor wielu projektów urządzeń elektronicznych powszechnego użytku (m.in. OR RADMOR, OR AMATOR, OR JULIA, OR MARIA, zestawów HiFi MINI, Slim-Line, Magnetofonu studyjnego MD 3401 SD) oraz - dr Maciej Konopka - twórca projektów i wyróżnianych kampanii reklamowych dla Gillette, Coca-Cola, Casio, OralB, Timex, Multichoice, Centertel, Seat, Elf, Castorama i innych. Autor nazwy Orlen na zlecenie firmy Codes, oraz licznych, zrealizowanych z Brandy Design projektów dla m in. Ernst&Young, Delloitte, Credit Suisse, Urzędu Miasta St. Warszawy, Zachęty, Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków, Twórca manuali wielu marek m.in. Heyah, Partii Kobiet, Ambra SA, Elektroeko, Ekoproduktu, Fabryk Lnu Żyrardów. Więcej na: BRANDY DESIGN

studia stacjonarne studia niestacjonarne


PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

W rezultacie zdobytej wiedzy ogólnej i zawodowej, rozwoju indywidualnego potencjału twórczego, utrwaleniu systemu wartości humanistycznych – absolwent może wykonywać pracę w zakresie projektowania wzornictwa i komunikacji wizualnej. Będzie mógł podjąć pracę w zespole projektowym, agencjach reklamowych, redakcjach i wydawnictwach, a także otworzyć i poprowadzić samodzielną praktykę designerską.


Programy nauczania na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych są takie same.

Studia niestacjonarne realizowane są w systemie 9 dwudniowych zjazdów (sobota i niedziela) w semestrze.